021-66709549

مانتو و شلوار کار زنانه سیلوری

مانتو و شلوار کار زنانه سیلوری

کاربرد:نظم و آراستگی در محیط کار، متحدالشکل شدن نیروی کار

[...]

ویژگی های محصول


دسته بندی : مانتو شلوار

برند : 3F


مشخصات فنی مانتو و شلوار کار زنانه سیلوری

اطلاعات کلی

مفهوم لباس کار:

یکی از دغدغه افرادی که شاغل هستند این است که چه لباسی بپوشند. اما لباس کار می تواند این دغدغه را برطرف کند و شخص به جای فکر کردن به نوع پوشش خود در محیط کار به مسائل مهم تری بپردازد.

لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلیقه، نوع فعالیت شغلی، سمتی که فرد در آن مشغول به کار است و همچنین شرایط آب و هوایی محل کار انتخاب می گردد. جدای از ضرورت های که در پوشیدن لباس کار وجود دارد، یکی از دلایل مهمی که می توان به آن اشاره کرد، حفظ جان نیروی کار و یا کاهش آسیب دیدگی از خطرات احتمالی در حین فعالیت می باشد.

کارایی لباس کار به اینجا ختم نمی شود، بلکه از لباس کار جهت ایجاد نظم و آراستگی افراد، شناسایی آنان از سایر افراد متفرقه و متحدالشکل شدن نیروی کار استفاده می شود.

لباس کار یا همان یونیفرم پوششی محافظتی است، که افراد در حین کار از آن استفاده می کنند. امروزه لباس‌ کار در طرح‌ها و جنس‌های متفاوت برای مشاغل طراحی و تولید می‌شود. 

امکانات

لباس کار می تواند برای تمامی مشاغل با مزایایی همچون کاربرد تبلیغاتی و نمایشی، بالا بردن اعتبار آن نهاد، ایجاد پرستیژ کاری و ایجاد حس مسئولیت در افراد همراه باشد. لباس کار تاثیرگذاری شما را در محیط شغلی تان افزایش می دهد.

اگر لباس های معمولی خود را در محیط های کار بپوشید موقعیت حرفه ای شما جدی گرفته نمی شود. می توانید با پوشش لباس کار تاثیرگذاری موقعیت خود را بالا ببرید.

لباس کار در ذهن افراد جامعه به گونه ای جا افتاده است که با دیدن لباس کار هر شخص متوجه شغل آن می شویم. مثلا اگر فردی لباس نارنجی با کلاه قرمز به تن داشته باشد شما یاد شغل آتش نشان می افتید، پس لباس کار می تواند معرف شغل باشد.

لباس کار به صورت کاپشن و شلوار به دلیل مزیت هایی که دارد یکی از محبوبترین انواع لباس کار در دنیا به شمار می آیند، چرا که بسیار راحت و همچنین شکیل تر از دیگر انواع لباس کار می باشد.

موارد مصرف:ساختمان سازی، حفرتونل، معادن، کشاورزی، دامداری، صنایع، کارخانجات، شهرداری





کامنت ها



پیام بگذارید

painting icon

تهران، خیابان امام خمینی، میدان حسن آباد، کوچه شجاعی، پاساژ پایتخت، طبقه ی اول،  واحد 3

email

66725822 - 66709549 - 66726064 - 66728799 - 66721207 - 66726097 - 66709549 - 66711939 - (021)

  • ©Imenpishroکلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای ایمن پیشرو محفوظ می باشد